Szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

A szerződési feltételek nyelve: Magyar

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

Üzemeltetői adatok ismertetése
Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
A kínált termékek kategória besorolása
Rendelési információk ismertetése
A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
Rendelés lépéseinek bemutatása
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Az elállási jog ismertetése
Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
Adatkezelési információk


Üzemeltetői adatok

Cégnév: HARDVERKER ONLINE KFT.
Székhely: 1094 Budapest, Ferenc tér 5.
Adószám: 13707329-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-869052 (jegyezte Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság)
Bankszámlaszám: 11704007-20268541-00000000
Békéltető testület: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület, 1016  Budapest, Krisztina krt. 99.

Személyes átvétel üzletünkben:  1094 Budapest, Ferenc tér 5.

Elektronikus elérhetőség: info@bestmarkt.hu
Telefon:+36/1 444 9999

Viszonteladóink a HoldComp Plusz Bt.-vel állnak kapcsolatban
Cégnév: HoldComp Plusz Bt.
Adószám: 20311096-2-13
Cégjegyzékszám: 13-06-063371
Bankszámlaszám: 11704007-21068715

Tárhelyszolgáltató

Cégnév: WebDoc Technology Kft.
Székhely: 4461 Nyírtelek, Dózsa György utca 1. A. ép.
Adószám: 32090581-2-15 
Cégjegyzékszám: 15 09 090511
Elérhetőség: info@webdoc.hu


Áruátvételi módok:


  • Személyes átvétel budapesti szaküzletünkben. (HardverKER - 1094 Budapest, Ferenc tér 5.)
  • Kiszállítás futárszolgálattal. Az érvényes díjszabás a lenti táblázatban olvasható.

Fizetési feltételek:

  • A fizetés történhet készpénzben üzletünkben az áru átvételekor
  • Házhozszállítás esetén, utánvét fizetéssel a futárnak, amennyiben a rendelés értéke nem haladja meg a bruttó 500,000,- Ft-ot
  • Előre átutalással
  • Ez esetben a proforma számlát előre elküldjük Önnek email-ben. Az átutaláskor kérjük a rendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékek és az eredeti számla, a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetőek át.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Notebookok
  • GSM készülékek
  • Navigációs készülékek
  • Számítógép alkatrészek
  • Táblaszámítógépek
  • Szoftverek
  • Notebook, navigáció, telefon kiegészítők, tartozékok.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, azaz tartalmazzák a törvényben előírt 27% áfát, ha ettől eltérne az ár azt külön feltüntetjük. Áraink a házhozszállítás díját nem tartalmazzák, a szállítási díj a rendelés végén számítódik fel. Szállítási díjainkról lentebb olvashat a házhozszállítás díjszabása menüpontban. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A vásárláshoz regisztráció szükséges, ehhez a Vásárló nevére, e-mail címére, telefonszámára, szállítási- és számlázási címére van szükség. 
Személyes adatait, az Adatkezelés menüpontban leírtak alapján kezeljük.

A megvásárolt termékhez tartozó garancialevél és a vásárlással kapcsolatos számla kiállítása a termék kiküldésével egyezően azonnal megtörténik, azokat a regisztrációkor megadott emailcímre elektronikus úton továbbítjuk. Mind a garancialevél, mind pedig a számla aláírás nélkül is hiteles, az esetleges garancia  érvényesítésekor a garancialevélre és a számlára van szükség.

Nem áll módunkban közösségi fordított áfás bizonylatot kiállítani sem a belföldi kiszállítás, sem a kiskereskedelmi, bolti értékesítés során, sem külföldi utas részére igazolást kiadni, külföldi utas áfa-visszaigénylésével kapcsolatos bárminemű ügyet intézni.

A rendelés automatikus visszaigazolása nem jelent a felek között érvényes szerződést. Ehhez előbb meg kell bizonyosodnunk róla, hogy az adott terméket beszállítónk le tudja-e szállítani és ha igen, akkor milyen feltételekkel, milyen határidővel.
A külső raktáron lévő termékek beszerzési ideje változhat, ha a beszerzés nem lehetséges telefonon vagy emailben értesítjük az ügyfelet.
A külső raktáron lévő termékek esetében fenntartjuk a jogot, hogy amennyiben belátható időn belül nem beszerezhető a termék, akkor egyoldalúan elálljunk a rendeléstől, tehát töröljük azt.


Az áruházban feltüntetett árak, érvényes fogyasztói árak. Amennyiben technikai hiba miatt téves ár jelenik meg a webáruházban, az áru elküldése előtt telefonon, illetve elektronikus levélben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek. 



Információ Előrendelhető termékekre vonatkozóan:

A termék a rendelés pillanatában nincs készleten, amelyre előrendelést tudunk felvenni.
Egyes esetekben a beszerzési idő elhúzódhat.
Az előrendelhető termékek esetében fenntartjuk a jogot, hogy amennyiben belátható időn belül nem beszerezhető a termék, akkor egyoldalúan elálljunk a rendeléstől, tehát töröljük azt.
Ha más forrásból elérhetővé válik a termék, akkor nem tudjuk garantálni, hogy az előrendelésnél lévő áron tudjuk értékesíteni.


A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 19 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított két-három munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációk, a termék színárnyalata a valóságban az illusztráción szereplő színtől minimális mértékben eltérhet, ami nem számít hibás teljesítésnek. Cégünk minden esetben a megfelelő gondossággal kezeli az interneten a termékek adatlapján szereplő információkat, a weboldalon található információk jóhiszeműen kerülnek feltüntetésre. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 Rendelés menete:

  1. A megvásárolni kívánt terméket, termékeket helyezze a kosarába a termék neve mellett található Kosárba gombbal.
     
  2. Ha megvan a kiválasztással, az oldal felső, átlátszó csíkján található kosár:x tétel gombbal tudja kosarának tartalmát megtekinteni. 
    Amennyiben szeretné a mennyiségeket módosítani, akkor a kék négyzetben taláható tételszám átírásával teheti ezt meg, majd a Kosár újraszámolás gombbal láthatja az így módosított árat. 
    Ha ezzel is megvan nyomja meg a Folytatás gombot.
     
  3. Ha eddig nem jelentkezett be az oldalunkra, akkor most kell megtennie az email címe és kódja alapján.  
    Ha még nem regisztrált felhasználónk, kérjük regisztráljon az Amennyiben még nem regisztrált felhasználónk, kattintson ide! hivatkozással.
    Elfelejtett kódját az Amennyiben elfelejtette a jelszavát, kattintson ide! hivatkozással kérheti ki email címére.
     
  4. Ha sikerült belépni, a Rendelés összesítőben láthatja rendelésének utolsó fázisát, ahol kérjük ellenőrizze adatait és megrendelését. Adatait a profil oldalon bármikor megváltoztathatja.
    Rendben talált információk esetén a Rendelés véglegesítése gombbal elküldheti rendelését, ahol egy felugró ablak jelzi a sikeres leadást.

 

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetési módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla és a garancia levelet a csomag nem tartalmazza. Kérjük szíveskedjen a csomagot kézbesítést követően késedelem nélkül megvizsgálni – abban az esetben is, ha a csomagon külsérelmi nyom nem található -, és a termékeken észlelt sérülés esetén dokumentálható módon (pl. jegyzőkönyv felvételével, fénykép készítésével) rögzítse a minőségi és mennyiségi hibákat.

Személyes átvétel, információk

Az üzletünkben vásárlás előtt nem lehet kibontani a termékeket, mivel ezek gyárilag lezárt, bontatlan csomagolásban érkeznek és igyekszünk megtartani az értéküket. 

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary, ExpressOne és FOXPOST futárszolgálatok teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Minden 15:00-ig leadott rendelés következő munkanap garantáltan kiszállításra kerül, abban az esetben, ha minden termék raktáron van!
Weboldalunkon található várható szállítási idő egy becslés, melyet rendszerünk az eddigi teljesítések alapján határoz meg. 

 
Házhoz szállítás díj
(
Magyarország területén belül)

Csomagsúly házhozszállítással utánvét esetén

00,1 - 40 kg...................1 890 Ft
40,1 - 60 kg...................7 490 Ft
60 kg felett....................Egyeztetést igényel



Csomagsúly házhozszállítással előre elektronikus fizetés esetén

00,1 - 40 kg...................1 590  Ft
40,1 - 60 kg...................7 490 Ft
60 kg felett....................Egyeztetést igényel



GLS Csomagpontra utánvét esetén

00,1 - 40 kg...................1 890 Ft



GLS Csomagpontra előre elektronikus fizetés esetén

00,1 - 40 kg...................1 590  Ft



Foxpost csomagautomatába utánvét (kizárólag bankkártya) esetén

00,1 - 25 kg...................1 890 Ft



Foxpost csomagautomatába előre elektronikus fizetés esetén

00,1 - 25 kg...................1 590  Ft



Amennyiben a GLS pontra, vagy a csomagautomatába nem szállítható a megrendelés, akkor a kollegánk felveszi Önnel a kapcsolatot alternatív szállítási móddal kapcsolatban.

A szállításból ki vannak zárva a 40 kg-ot meghaladó tömegű, a 3 m-t meghaladó körméretű (körméret = 2x szélesség + 2x magasság +1x hosszúság).
A csomag maximális hosszaként 2 m, maximális magasságaként 0,6 m és maximális szélességként 0,8 m engedélyezett.
GLS Automatában elhelyezhető csomag maximális mérete: hosszúság: 0,51 m, magasság: 0,42 m, szélesség: 0,39 m.
Foxpost csomagautomatába elhelyezhető csomag maximális mérete: hosszúság: 0,60 m, magasság: 0,36 m, szélesség: 0,61 m.






Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, Önt a Hardverker Online Kft. (székhelye: 1094 Budapest, Ferenc tér 5.., cégjegyzékszáma: 01-09-869052) vállalkozás, az elállási, szavatossági, illetve jótállási jogainak érvényesíthetősége tárgyában, az alábbiakról tájékoztatja.

I. Elállási jog:

Az elállási jog kizárólag fogyasztókat illet meg.
Ön 14 (tizennégy) napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Ön az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Ha szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során a vevő / fogyasztó köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

Az elállási határidő az attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több termék szolgáltatása esetén, az elállásra nyitva álló határidő attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi, több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatása esetén pedig a határidő kezdete az a nap, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postai, vagy elektronikus levél útján) az alábbi címre:

Hardverker Online Kft.
postacím: 1094 Budapest, Ferenc tér 5.
elektronikus levélcím: info@bestmarkt.hu
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is: Letöltés

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás joghatásai:
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy átadni. Az átadás helye, illetve a visszaküldés címe a Hardverker Online Kft. 1094 Budapest, Ferenc tér 5. sz. alatti üzlete. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. E költségek legmagasabb becsült összege bruttó 10.000,-Ft.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.


II. Kellékszavatosság, termékszavatosság és a jótállás:

Kellékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Hardverker Online Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.
- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását  vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Hardverker Online Kft. vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Hardverker Online Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás
- Milyen esetben köteles jótállásra a Hardverker Online Kft.?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján, a Hardverker Online Kft. jótállásra köteles.
- Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Cégünk a jótállási jegyen feltüntetett időtartamú jótállást vállal, melyet úgy érvényesíthet, ha a terméket székhelyünkre visszajuttatja. Amennyiben a gyártói garancia esetleg ennél hosszabb időtartamra vonatkozik, abban az esetben a fennmaradó időben a vásárló a gyártó márkaszervizében tudja erre irányuló igényét érvényesíteni
- Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
- Milyen formában adjuk a jótállási jegyet?
Környezetvédelmi okokból kifolyólag a jótállási jegyet minden esetben elektronikus úton küldjük ki a vásárlónak. Ezzel, illetve a terméken szereplő szériaszámmal jogosult nálunk esetleges jótállási igényét érvényesíteni. Amennyiben ragaszkodik a kinyomtatott jótállási jegyhez, természetesen ezt is meg tudjuk oldani.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
 
 

Vásárlási utalvány/ajándékutalvány szabályzat

 

Jelen szabályzat a Bestmarkt Webáruházat (www.bestmarkt.hu) üzemeltető Hardverker Online Kft. (székhely: 1094 Budapest, Ferenc tér 5., adószám: 13707329-2-43, cégjegyzékszám: 01-09-869052, cégjegyzéket vezető bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, e-mail: info@bestmarkt.hu, telefonszám: 06 1 444 9999) által kibocsátott, a Bestmarkt Webáruházban (www.bestmarkt.hu) forgalmazott termékek megvásárlására felhasználható vásárlási utalvány (ajándékutalvány) megvásárlásának és felhasználásának a feltételeit tartalmazza. A szabályzat nyelve magyar.

 

Fogalmi meghatározások

 

Jelen szabályzatban a következő szavak és kifejezések az alábbi jelentéssel bírnak:

Ajándékutalvány: a jelen szabályzatnak megfelelő módon nyomdai úton előállított, és a jelen szabályzat szerinti vásárlásra jogosító okirat;

Kibocsátási érték: az-az összeghatár, amilyen értékben a vásárló a webáruházban az utalvány/ajándékutalvány felhasználásával árut vásárolhat, vagy szolgáltatást vehet igénybe;

Felhasználási időszak: az-az időszak, amíg a vásárló az utalványt felhasználhatja; Felhasználási hely: www.bestmarkt.hu honlapon található webáruház,

Kibocsátó: Hardverker Online Kft. (1094 Budapest, Ferenc tér 5.);

Vásárló: a kibocsátón kívüli természetes, vagy jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki az ajándékutalvány tulajdonosa.

Az utalványt a kibocsátó (Hardverker Online Kft., 1094 Budapest, Ferenc tér 5.) bocsátja ki.

Az utalvány/ajándékutalvány nyomdai úton előállított okirat.

Az utalványt/ajándékutalványt a kibocsátó az általa meghatározott mennyiségben jogosult kibocsátani.

A kibocsátó a birtokában lévő utalványt/ajándékutalványt bármikor megsemmisítheti.

Az utalvány/ajándékutalvány nem minősül pénznek, illetve értékpapírnak.

Az utalvány/ajándékutalvány hamisítása bűncselekmény.

 

Az utalvány/ajándékutalvány megvásárlása

 

A Bestmakrt Webáruházat (https://bestmarkt.hu) üzemeltető Hardverker Online Kft. által kibocsátott 10.000,-Ft (azaz tízezer forint) és 20.000-Ft (azaz húszezer forint) értékű, készpénzre nem váltható, 6 hónapig érvényes vásárlási utalványok/ajándékutalványok a Bestmarkt Webáruház Általános Szerződési Feltételei szerint vásárolhatók meg.

Az utalvány/ajándékutalvány megvásárlásával, illetve bármely módon történő megszerzésével a vevő az utalvány/ajándékutalvány kibocsátására vonatkozó, a mindenkor hatályos szabályzatot magára nézve kötelezően elfogadja.

Az utalvány/ajándékutalvány elvesztése, megsemmisülése esetén csereutalvány igénylésére, illetve a vételár visszakövetelésére nem jogosít.

 

Vásárlási utalvány/ajándékutalvány felhasználása

 

Vásárlási utalvány/ajándékutalvány az azon feltüntetett dátumtól (kiállításának napja) számított 6 hónapos határidőn belül használható fel, kizárólag a Bestmarkt Webáruházban (www.bestmarkt.hu) forgalmazott termékek megvásárlására. A határidő lejártát követően az utalvány nem használható fel.

A vásárlási utalvány/ajándékutalvány készpénzre nem váltható át. Kizárólag a Bestmarkt Webáruházból (www.bestmarkt.hu) megrendelt termékek ellenértékének a kiegyenlítésére használható fel egy összegben. Amennyiben a megvásárolt áru(k) ellenértéke az utalványban szereplő összeget nem éri el, úgy a kibocsátó a fel nem használt összeget nem téríti meg. Amennyiben a megvásárolt áru(k) ellenértéke az utalványban szereplő összeget meghaladja, úgy a vásárló köteles az utalvány értékét meghaladó vételárrészt megfizetni.

A vásárlási utalvány/ajándékutalvány kizárólag egy összegben, egy megrendelés alkalmával használható fel.

Az utalvánnyal történő fizetést a megrendeléskor jelezni kell. Ennek során az utalvány egyedi azonosító kódját kell megadni, az utalvány fizikai átadása nem szükséges. Az utalványon szereplő kód kizárólag egy alkalommal használható fel. A beírt azonosító kód a rendelés véglegesítése előtt visszavonható. A rendelés elküldését követően az azonosító kód törlésére, az ajándékutalvány felhasználásának a visszavonására nincs lehetőség.

Az utalványon szereplő azonosító kód adatainak a megőrzése az utalvány birtokosának felelőssége. Az utalványon szereplő kód jogosulatlan felhasználásáért a Hardverker Online Kft/Bestmakrt Webáruház felelősséget nem vállal.

Az utalvány/ajándékutalvány bárkire szabadon átruházható. Az utalvány/ajándékutalvány tulajdonosának azt kell tekinteni, akinek az utalvány a birtokában van. A kibocsátó nem köteles, és nem jogosult vizsgálni az utalvány tulajdonjogát.

Az áruvásárlásra, illetve a szolgáltatás igénybevételére egyebekben ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a pénz felhasználásával történő vásárlás vagy szolgáltatás igénybevétele esetén.

Jelen szabályzatban nem rendezett kérdésekben a Hardverker Online Kft/Bestmarkt Webáruház Általános Szerződési Feltételei és egyéb szabályzatainak a rendelkezései irányadók.

A kibocsátó Hardverker Online Kft. (1094 Budapest, Ferenc tér 5.) a felhasználási szabályzat módosításának jogát fenntartja, s az aktuális feltételeket honlapján közzéteszi. 


Békéltető testület

Békéltető testületről szóló tájékoztatót ide kattintva olvashatja el.


PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait
az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Telefon: +361/444-9999; Email: info@bestmarkt.hu

  • Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha aszóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz - vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg Fogyasztó részére.
  • Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.

Amennyiben a felek közötti egyeztetés nem járt sikerrel, Felhasználó az alábbi szerveknél kezdeményezheti a vitás kérdés rendezését:

  • Székhely szerinti békéltető testületnél eljárás kezdeményezése
  • Bírósági eljárás kezdeményezés


Online Vitarendezés Platform

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.

A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani. Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a fogyasztói jogviták rendezésére a Budapesti Békéltető Testület jogosult.

 Az online vitarendezési platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr

Digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések, hardverrel és szoftverrel való kompatibilitás. A Webshop mindenfajta böngésző szoftverrel és operációs rendszerrel együttműködik. A Webshop kommunikációja HTTPS protokollon keresztül történik. A Honlapon keresztül történő kommunikáció nem titkosított. Eladó fenntartja a jogot, hogy indokolt esetben, bármely funkció elérhetőségét időlegesen valamennyi Vásárló vonatkozásában ‐ ideértve különösen hálózati szegmens, becenév, email cím, stb. ‐ felfüggessze, vagy a funkció biztosítását véglegesen megszüntesse.

Adatkezelés

A webáruház használata során a HARDVERKER ONLINE KFT. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a HARDVERKER ONLINE KFT. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez).

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat a HARDVERKER ONLINE KFT. kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. 

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a HARDVERKER ONLINE KFT. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a HARDVERKER ONLINE KFT. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@bestmarkt.hu email címen.

Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-121774/2017.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a ptk., a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

A www.arukereso.hu (arukereso.hu Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 13282156-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-727285) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az arukereso.hu Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.


A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a HARDVERKER ONLINE KFT. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Sorry, your browser doesn't support canvas. Please try another.

BestMarkt


Pörgesd meg a kereket és nyerj!


Add meg az email címedet és teszteld a szerencsédet!