Személyes átvétel
Címünk: 1094. Budapest, Ferenc tér 5.
Nyitvatartás: Hétfő- Péntek 10:30 - 19:00
Üzletünkben szakképzett eladóktól veheti át a kiválasztott terméket.
INGYENES
Átvételi pontok
Rendeljen GLS, FoxPost és MPL pontokra!
Nem ér haza a futárhoz? Semmi gond! Válassza a GLS, FoxPost vagy MPL csomagautomatát, és vegye át csomagját bármikor!
+ 1 490 Ft-tól
Házhozszállítás
Rendelését a GLS, MPL szállítja házhoz!
Kényelmes és gyors házhozszállítás! Rendelését a GLS vagy az MPL futárai viszik házhoz.
+ 1 890 Ft-tól
Ezek a termékek is érdekelhetnek
Termék Leírás
A sikeres I. sorozat utódja a II. sorozat volt, amelynek gyártása 1958-tól 1961-ig tartott. 88-ban (2,24 m) és 109-ben (2,77 m) tengelytávban érkezett (általában "SWB" és "LWB" néven emlegetik).
Ez volt az első Land Rover, amely felkeltette a Rover stílusosztályának figyelmét. David Bache fő stylist készítette az ismerős "hordóoldali" derékvonalat, amelynek szélessége 5 hüvelyk (12,7 cm) nagyobb, hogy lefedje a jármű szélesebb pályáit, valamint a teherautó-fülke változatának továbbfejlesztett kialakítását, bemutatva az ívelt oldalablakokat és a lekerekített tetőt, amelyet még mindig használnak a jelenlegi Land Rovereken.
A II. sorozat volt az első jármű, amely a jól ismert 2,25 literes benzinmotort használta, bár az első 1,500 rövid tengelytávú (SWB) modellek megtartották az I. sorozat 52 lóerős (39 kW) 2,0 literes benzinmotorját.
Ez a nagyobb benzinmotor 72 LE-t (54 kW) termelt, és szorosan kapcsolódott a még használatban lévő 2,0 literes dízelegységhez. Ez a motor az 1980-as évek közepéig vált a standard Land Rover egységgé, amikor a dízelmotorok népszerűbbé váltak.
Ez volt az első Land Rover, amely felkeltette a Rover stílusosztályának figyelmét. David Bache fő stylist készítette az ismerős "hordóoldali" derékvonalat, amelynek szélessége 5 hüvelyk (12,7 cm) nagyobb, hogy lefedje a jármű szélesebb pályáit, valamint a teherautó-fülke változatának továbbfejlesztett kialakítását, bemutatva az ívelt oldalablakokat és a lekerekített tetőt, amelyet még mindig használnak a jelenlegi Land Rovereken.
A II. sorozat volt az első jármű, amely a jól ismert 2,25 literes benzinmotort használta, bár az első 1,500 rövid tengelytávú (SWB) modellek megtartották az I. sorozat 52 lóerős (39 kW) 2,0 literes benzinmotorját.
Ez a nagyobb benzinmotor 72 LE-t (54 kW) termelt, és szorosan kapcsolódott a még használatban lévő 2,0 literes dízelegységhez. Ez a motor az 1980-as évek közepéig vált a standard Land Rover egységgé, amikor a dízelmotorok népszerűbbé váltak.
Műszaki adatok
Típus | Modell - Fém |
Kiknek ajánljuk | Fiúknak |
Korosztály | 3+ éveseknek |
Méretarány | 1:24 |
Súly (bruttó) | 200 g |
Törekszünk a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak.
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon?
Jelezze nekünk!
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon?
Jelezze nekünk!
Vélemények
- Minden vélemény
- Saját véleményem
Kérdések
- Minden kérdés
- Saját kérdés
Miért válassz minket?

🏆 Díjnyertes Webáruház
A bestmarkt.hu az Év Webshopja 2024 versenyen az egyik legjobb magyar webáruház lett! Vásároljon bizalommal!
Megbízható bolt
Biztonságos vásárlás, ellenőrzött forrásból! Rendszeresen frissülő készlet, gyors kiszállítás.
100% MAGYAR webáruház
Cégünk 100% ban magyar vállalkozás, magyar tulajdonosi körrel, magyar munkavállalókkal, budapesti központtal. Vásároljon Ön is magyar webáruházból, ezzel segítve a magyar gazdaság fejlődését.
14 nap
indokolás nélküli
elállás
indokolás nélküli
elállás
Több mint 7500
termék raktárról azonnal
termék raktárról azonnal
Üzletünkben szakképzett eladók segítségével, akár személyesen is vásárolhat. Óriási raktárkészletünkről azonnal átvehetőek a legnépszerűbb termékek.