• 736179
  • Model: 03898
  • 14 másodperce

Revell Focke Wulf FW190 F-8 vadászrepülőgép műanyag modell (1:72)

  • Revell
  • Fiúknak
  • 10+ éveseknek
  • 1:72

24 hónap jótállás

7 500 Ft 5 906 Ft + Áfa

Ügyfélszolgálat

Ha kérdése van a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatban, írjon nekünk e-mailt, vagy hívjon minket munkanapokon 10:30 - 19:00 óráig!

Személyes átvétel

Címünk: 1094. Budapest, Ferenc tér 5.

Nyitvatartás: Hétfő- Péntek 10:30 - 19:00
Üzletünkben szakképzett eladóktól veheti át a kiválasztott terméket.

INGYENES

Átvételi pontok

Rendeljen GLS, FoxPost és MPL pontokra!

Nem ér haza a futárhoz? Semmi gond! Válassza a GLS, FoxPost vagy MPL csomagautomatát, és vegye át csomagját bármikor!

+ 1 490 Ft-tól

Házhozszállítás

Rendelését a GLS, MPL szállítja házhoz!

Kényelmes és gyors házhozszállítás! Rendelését a GLS vagy az MPL futárai viszik házhoz.

+ 1 890 Ft-tól

Ezek a termékek is érdekelhetnek

Termék Leírás

A Focke-Wulf Fw-190 egy német, egymotoros, teljes fémből készült vadászrepülőgép, fedett kabinnal, a második világháború alacsony szárnyú kialakításában. A pilóták az Fw-190-et jobbnak tartották, mint a Messerschmitt Bf-109-et.
A Luftfahrtministerium 1937 őszén szerelt össze egy szabadon álló alacsony szárnnyal működő Fw-190 bevonattal. Kurt Tank két meghajtási javaslatot adott be – az elsőt folyadékhűtéses Daimler-Benz DB 601-es motorral, a másodikat pedig az új BMW 139-es radiálmotorral.
Ez utóbbira esett a választás, és az 1938 tavaszán megkezdett munkát Obering vezette. R. Blaser. Az Fw-190V1 első prototípusa 1939 májusában készült el, és Hans Sander kapitány 1939. június 1-jén repült vele Brémában.
A második prototípust, az FW-190V2-t, két MG131-es és két MG17-es géppuskával – mind 7,92 mm-es kaliberrel – 1939 októberében repült. Az aerodinamikai légellenállás csökkentése érdekében mindkettőt alagút levegőbemenettel látták el a légcsavar sapkájában, de a motor túlmelegedésével kapcsolatos problémák visszatérést eredményeztek a bevált NACA pajzs kialakításához.
Mielőtt ezeknek a prototípusoknak a tesztelése végleg megkezdődött volna, már megszületett a döntés, hogy a BMW 139-es motort erősebb, de hosszabb és nehezebb BMW 810-re cserélik. Ehhez sok változtatásra volt szükség, a szerkezet megerősítésére és az utastér visszahelyezésére, ami a súlyponttal kapcsolatos problémák forrásává vált.
Az előny a kipufogógáz-átszivárgás és az utastér túlmelegedésének megszüntetése volt a BMW 139-es motor közvetlen közelsége miatt.  Később egy méterrel megnövelt szárnyfesztávú szárnyakat kapott (az eredeti 9,5 m-ről), ami 10 km/h-val lassította, de növelte az emelkedési sebességet és javította a manőverezést.
Fw-190V5g jelzéssel, a rövidebb szárnyú változat pedig Fw-190V5k volt. Az Fw-190A-0 sorozat első hét gépének rövid szárnya volt, a többinek hosszabb volt. A Le Bourget-ben állomásozó első Fw-190 - 6./JG 26-tal felszerelt hadműveleti egység 1941 augusztusában jelentette be hadműveleti készenlétét, és az új vadászgép első találkozásától a brit Supermarine Spitfire-rel nyilvánvalóvá vált előnye velük szemben.
A háború alatt ennek a nagyszerű repülőgépnek egy tucat változata készült.
Az "A" változat gépei egy tucatnyi modernizációval együtt vadászrepülőként szolgáltak. A "B” és "C” jelzésű változatok csak a stratégiai bombázók elleni harcra szánt magashegyi vadászgépek prototípusai voltak, de sorozatgyártásba nem kerültek. A "D” változat, mint az egyetlen az Fw-190-esek közül, az új, 1750 LE-s Jumo 213A motorral hajtotta, és ez volt a német válasz a P-51 Mustangra. Az új motor több tucat centiméterrel meghosszabbította a törzset. Ez a változat is főként vadászati és magashegyi vadászfeladatokat látott el. Az "F" változat számos változatát vadászbombázóként használták a csatatér közvetlen támogatásaként. A "G” változat ugyanazt a szerepet játszotta, mint az "F” változat, de nagyobb volt a hatótávolsága. Az egész háború alatt több mint 20 000 példány készült a második világháború egyik legjobb vadászgépéből.

Műszaki adatok (Fw-190A-8 verzió):
  • hossz: 9 m
  • szárnyfesztávolság: 10,51 m
  • magasság: 3,95 m
  • maximális sebesség: 656 km/h
  • emelkedési sebesség: 15 m/s
  • maximális hatótáv: 800 km
  • maximális mennyezet: 11410 m
  • fegyverzet : fix-2 db MG131 13 mm-es géppuska és 4 db MG151 20 mm-es ágyú (2 db MG 151 / 20E ágyú a D-9 változathoz).

Műszaki adatok

Típus Modell - Műanyag
Kiknek ajánljuk Fiúknak
Korosztály 10+ éveseknek
Méretarány 1:72
Súly (bruttó) 0.13 kg
Törekszünk a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak.
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon?
Jelezze nekünk!

Vélemények

  • Minden vélemény
  • Saját véleményem

Írjon véleményt a(z) Revell Focke Wulf FW190 F-8 vadászrepülőgép műanyag modell (1:72) termékről!

Értékelés *

Kérdések

  • Minden kérdés
  • Saját kérdés

Kérdése van a(z) Revell Focke Wulf FW190 F-8 vadászrepülőgép műanyag modell (1:72) termékről?

 
(nem jelenik meg, értesítést küldünk a válaszról!)

Miért válassz minket?

Év Webshopja 2024 díj
🏆 Díjnyertes Webáruház
A bestmarkt.hu az Év Webshopja 2024 versenyen az egyik legjobb magyar webáruház lett! Vásároljon bizalommal!
Megbízható bolt
Biztonságos vásárlás, ellenőrzött forrásból! Rendszeresen frissülő készlet, gyors kiszállítás.
100% MAGYAR webáruház
Cégünk 100% ban magyar vállalkozás, magyar tulajdonosi körrel, magyar munkavállalókkal, budapesti központtal. Vásároljon Ön is magyar webáruházból, ezzel segítve a magyar gazdaság fejlődését.
14 nap
indokolás nélküli elállás
Több mint 7500
termék raktárról azonnal
Üzletünkben szakképzett eladók segítségével, akár személyesen is vásárolhat. Óriási raktárkészletünkről azonnal átvehetőek a legnépszerűbb termékek.

MÁS LÁTOGATÓK EZEKET IS MEGNÉZTÉK