• 745526
  • Model: MMH-481305
  • 14 perce

Mirage Hobby PZL-23B Karaś repülőgép műanyag modell (1:48)

24 hónap jótállás

14 460 Ft 11 386 Ft + Áfa

Ügyfélszolgálat

Ha kérdése van a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatban, írjon nekünk e-mailt, vagy hívjon minket munkanapokon 10:30 - 19:00 óráig!

Személyes átvétel

Címünk: 1094. Budapest, Ferenc tér 5.

Nyitvatartás: Hétfő- Péntek 10:30 - 19:00
Üzletünkben szakképzett eladóktól veheti át a kiválasztott terméket.

INGYENES

Átvételi pontok

Rendeljen GLS, FoxPost és MPL pontokra!

Nem ér haza a futárhoz? Semmi gond! Válassza a GLS, FoxPost vagy MPL csomagautomatát, és vegye át csomagját bármikor!

+ 1 490 Ft-tól

Házhozszállítás

Rendelését a GLS, MPL szállítja házhoz!

Kényelmes és gyors házhozszállítás! Rendelését a GLS vagy az MPL futárai viszik házhoz.

+ 1 890 Ft-tól

Ezek a termékek is érdekelhetnek

Termék Leírás

1932 őszétől három prototípus készült, melyeket szimbólumokkal jelöltek: PZL - 23 / I, PZL - 23 / II és PZL - 23 / III. A PZL - 23 / I szilárdsági és statikai tesztjei 1933 második felében fejeződtek be.
A prototípus 1934 végén szállt fel. A későbbi kísérleti változatokban számos fejlesztés történt, mint például: a hátsó vibráció megszüntetése törzs és magassági farok része, légszárny szerkezetének megerősítése, láthatóság javítása a pilótaülésből az utastér üvegezésének növelésével, a motor rögzítési helyének 10 cm-rel lejjebb kerülése, új, alacsonyabb Cx koefficiensű gyűrű alkalmazása, a bombatér a törzset eltávolították, kilökőket mozgattak a szárnyak alá.
Összesen több mint 100 módosítást hajtottak végre, és több száz hibát javítottak ki. A PZL - 23 Karaś A néven futó modellváltozatot (1935 közepétől) 40 darabban vezették be a PZL új WP-1 üzemében (Podlaskie Zakłady Lotnicze - Wytwórnia Płatowców No. 1), majd bekerült a gyártásba. az 1. repülőezred fegyverzetét, és Bulgáriába exportálták.
A repülőgép működése során új hibák jelentek meg (többek között túl gyenge motor, alacsony magasság elérése teljes fegyverekkel, a kopoltyúk alacsony hatékonysága stb.). E hibák kiküszöbölése eredményeként megszületett a PZL - 23 Karaś B repülőgép második változata, amely erősebb motorral rendelkezik (Bristol Pegasus VIII 680 LE-vel, a kopoltyúk eltávolítása, a törzs közötti átmenet jobb profilozása és bemutatták a szárnyat). A PZL-lel kötött szerződés 210 darab B-változatú repülőgép gyártására vonatkozott, amelyeket 1936 őszén a repülőezredekhez szállítottak.
Az 1930-as évek második felében a PZL - 23 B Karaś repülőgép vált az alapvonal repülőgépévé, míg a Karasie A változatát kivonták az iskolai oktatásból. Miközben a lengyel katonai repülésnél szolgált, a Karast több nagyobb akcióban is felhasználták. 1937-ben a Karasi B század 1. P.L. demonstratív éles bombázást hajtott végre egy kis vasútállomáson a Chełm - Brześć n/B vonalon.
A szomszédos Litvánia elleni erődemonstráció részeként több vonalszázad a Vilnius - Porubanek repülőtéren összpontosult, míg 1938 októberében a különböző ezredekből egy tucat Karasit állomásoztak az Aleksandrów-i repülőtéren, biztosítva Zaolzie elfoglalását.
A szabályok szerint a Karasi igénybevétele a beavatkozási feladatok ellátására szolgált. A szeptemberi hadjáratban néhány harcfeladatot és légi felderítést végeztek. A hadsereg századaihoz tartozó gépek, Karasie páncélozott oszlopokat bombáztak, és hosszú felderítő támadásokat hajtottak végre Németország, Szlovákia és Kelet-Poroszország területein.
Az ellenség területén először egy Oława melletti gyárat bombáztak, Kelet-Poroszországban pedig stratégiai létesítményeket bombáztak. A nagyszámú elvégzett feladat körülbelül 90%-os veszteséget eredményezett a repülőgépekben. A szeptemberi hadjáratban összesen 112 karasit lőttek le, és csak 11 gépet menekítettek Romániába (hármat a 31-es századból, nyolcat a 24-es felderítő századból). Ezen kívül 30 "A" Karasi volt a CWL - 1-ből Romániában (1939. szeptember 16-án lépték át a határt). Miután Romániát bevonták a „Hárompaktumba”, az internált Karas fegyverzetét németre cserélték, és felderítő és kiképző századot alakítottak. A románok Karasit használták a keleti fronton.
Az utolsó Karast 1946-ig használták Romániában légicél vontatóhajóként.

Műszaki adatok

Típus Modell - Műanyag
Kiknek ajánljuk Fiúknak
Korosztály 14+ éveseknek
Méretarány 1:48
Súly (bruttó) 0.38 kg
Törekszünk a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak.
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon?
Jelezze nekünk!

Vélemények

  • Minden vélemény
  • Saját véleményem

Írjon véleményt a(z) Mirage Hobby PZL-23B Karaś repülőgép műanyag modell (1:48) termékről!

Értékelés *

Kérdések

  • Minden kérdés
  • Saját kérdés

Kérdése van a(z) Mirage Hobby PZL-23B Karaś repülőgép műanyag modell (1:48) termékről?

 
(nem jelenik meg, értesítést küldünk a válaszról!)

Miért válassz minket?

Év Webshopja 2024 díj
🏆 Díjnyertes Webáruház
A bestmarkt.hu az Év Webshopja 2024 versenyen az egyik legjobb magyar webáruház lett! Vásároljon bizalommal!
Megbízható bolt
Biztonságos vásárlás, ellenőrzött forrásból! Rendszeresen frissülő készlet, gyors kiszállítás.
100% MAGYAR webáruház
Cégünk 100% ban magyar vállalkozás, magyar tulajdonosi körrel, magyar munkavállalókkal, budapesti központtal. Vásároljon Ön is magyar webáruházból, ezzel segítve a magyar gazdaság fejlődését.
14 nap
indokolás nélküli elállás
Több mint 7500
termék raktárról azonnal
Üzletünkben szakképzett eladók segítségével, akár személyesen is vásárolhat. Óriási raktárkészletünkről azonnal átvehetőek a legnépszerűbb termékek.

MÁS LÁTOGATÓK EZEKET IS MEGNÉZTÉK