Személyes átvétel
Címünk: 1094. Budapest, Ferenc tér 5.
Nyitvatartás: Hétfő- Péntek 10:30 - 19:00
Üzletünkben szakképzett eladóktól veheti át a kiválasztott terméket.
INGYENES
Átvételi pontok
Rendeljen GLS, FoxPost és MPL pontokra!
Nem ér haza a futárhoz? Semmi gond! Válassza a GLS, FoxPost vagy MPL csomagautomatát, és vegye át csomagját bármikor!
+ 1 490 Ft-tól
Házhozszállítás
Rendelését a GLS, MPL szállítja házhoz!
Kényelmes és gyors házhozszállítás! Rendelését a GLS vagy az MPL futárai viszik házhoz.
+ 1 890 Ft-tól
Ezek a termékek is érdekelhetnek
Műszaki adatok
Fejhallgató / Headset | Headset |
Adatátvitel | Wireless |
Kialakítás | Over-Ear |
Csatlakozás |
|
Kábelhossz | Vezeték nélküli |
Fejhallgató frekvencia | 20 Hz - 20 kHz |
Extrák |
|
Szín | Bézs |
Súly (bruttó) | 300 g |
Tájékoztatjuk vevőinket, hogy az in-ear (fülbedugós) kialakítású termékektől való elállást higiéniai okokból kifolyólag nem tudjuk biztosítani!
Köszönjük megértésüket.
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon?
Jelezze nekünk!
Vélemények
- Minden vélemény
- Saját véleményem
Kérdések
- Minden kérdés
- Saját kérdés
Köszönöm türelmüket. Minden érthető. Egy FM. rádiót is tartalmazó fejhallgatót néztem ki magamnak, de nem tudom, hogy fognak-e rajta jó minőségben megszólalni az adók. /sajnos rossz tapasztalatom van e téren/. Ezért kértem a helyzet tisztázását.
Kedves László!
Ilyen esetben van lehetőség elállásra, mivel fejhallgató a termék, amennyiben azt magánszemélyként vásárolja és az elállást a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül indítja meg.
Folytatás.
Tegyük fel, hogy vásárólok egy fejhallgatót és nem működik az elvárásomnak megfelelően. Ebben az esetben mi a teendő? A termék mehet a kukába? A pénzemmel mi lesz? Természetesen nem fogok Önöktől vásárolni .
Kedves László!
Amennyiben a fejhallgató nem megfelelő Önnek, de működőképes, úgy 14 napon belül van lehetősége visszaküldeni saját költségén és az összeget az elállási űrlapon megadott számlaszámra tudjuk visszatéríteni.
Amennyiben a fejhallgató működésében van hiba, az nem megfelelően működik, úgy szervizünk fog tudni segíteni az ügy rendezésében, legyen szó visszatérítésről vagy termékcseréről.
Uraim! Elolvastam az elállásról szolló határozatot. Meg is értettem. De az összes megvásárolt termék érintkezik a testünkkel, vagyis megfogjuk a kezünkkel. Általában akkor küldünk vissza egy terméket ha nem tetszik a színe, rosszul működik stb.
Kedves László!
Amennyiben elolvasta az elállásról szóló oldalunkat, ott rögtön a testtel való érintkezés után példák is fel vannak tüntetve, hogy ez hogyan értendő.
"melyek közvetlenül érintkeznek a testtel. (pl. fésű, hajsütővas, epilátor, bőrradír, borotva, stb.)"
A kérdésem a FEJHALLGATÓRA vonatkozott, nem a fülbe helyezhetőre!! A fejhallgatót a fejünkön a FÜLRE helyezzük nem a FÜLBE !! Kérném értelmezzék helyesen kérdésemet
Tisztelettel: László
Kedves László!
Mivel kérdése az elállásra és annak kizáró okára irányult, ezért a kizáró okot írtuk meg. Természetesen, fejhallgató esetében van lehetőség elállásra, mivel az nem fülbe helyezendő.
A fejhallgatóra is, vagy csak a fülhallgatóra vonatkozik a vissza nem küldhető lehetőség? Ha nem az elvárásomnak megfelelő a termék, mi a megoldás?
Kedves László! A fülbe illesztendő fülhallgatók esetében nincs lehetőség elállásra higiéniai okokból. Az elállásról az alábbi linken olvashat továbbiakban: https://www.bestmarkt.hu/elallas
Miért válassz minket?

indokolás nélküli
elállás
termék raktárról azonnal