- 484451
- Model: HOT11219
- 3 órája
Backgammon műbőr koffer (46x30 cm)
24 hónap jótállás magánszemélyeknek, 12 hónap jogi személyeknek.
17 400 Ft
13 701 Ft + Áfa
Ügyfélszolgálat
Ha kérdése van a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatban, írjon nekünk e-mailt, vagy hívjon minket munkanapokon 10:30 - 19:00 óráig!
Személyes átvétel
Címünk: 1094. Budapest, Ferenc tér 5.
Nyitvatartás: Hétfő- Péntek 10:30 - 19:00
Üzletünkben szakképzett eladóktól veheti át a kiválasztott terméket.
INGYENES
Átvételi pontok
Rendeljen GLS, FoxPost és MPL pontokra!
Nem ér haza a futárhoz? Semmi gond! Válassza a GLS, FoxPost vagy MPL csomagautomatát, és vegye át csomagját bármikor!
+ 1 490 Ft-tól
Házhozszállítás
Rendelését a GLS, MPL szállítja házhoz!
Kényelmes és gyors házhozszállítás! Rendelését a GLS vagy az MPL futárai viszik házhoz.
+ 1 890 Ft-tól
Ezek a termékek is érdekelhetnek
Termék Leírás
Backgammon fekete/zöld/piros műbőr koffer, 46 cm, 4 db dobókocka, 1 db duplázókocka 2x15 kő,2db kockadobó pohár, piros és fehér korongokkal A BACKGAMMON valószínűleg több mint 5000 éves játék, ha az Úr városában talált sumér játék tábla és a mai BACKGAMMON játék hasonlóság vesszük alapul. A BACKGAMMON játék kétszemélyes táblajáték, és vitatott, hogy mennyiben logikai játék, és mennyiben szerencsejáték. Minden estre az egyik legősibb és legismertebb játék.
A Backgammon játék leírása:
A cél a saját 15 bábut a 24 mezőn át körbe haladva hazajuttatni. A játékosok felváltva dobnak két kockával és a dobott értéket tetszőleges saját bábuval léphetik le: vagy egy saját bábuval az összértéket, vagy a két kocka értéket külön-külön, két bábuval. Speciálisan díjazott dobás: a "dupla", amelynek eredménye ugyanabban a lépésben kétszer is végrehajtandó. Ha valamennyi bábu beérkezett már saját utolsó negyededbe (jobbra lent 6 db mező), akkor el lehet kezdeni ezeket levenni. Az nyer, akinek előbb sikerül összes bábuját levennie.
Kiinduló állás:
A tábla szemközti oldaláról nézve, tehát mindkét játékosnak a saját oldalán a jobb alsó negyed 6 mezője az induló negyed, és az óra járásának megfelelő irányban kell a bábukat az utolsó, tehát a jobb felső negyedbe juttatni. Induláskor mindkét fél a saját oldaláról számított első mezőjére 2 bábut, a 12. mezőre a tábla bal szélső mezője) 5 bábut, a 17. mezőre 3 bábut a 19.-re 5 bábut tesz.
Szabályok:
1. Nem érkezhet a bábu olyan mezőre, amelyen már több ellenséges bábu áll.
2. Ha olyan csúcsra érkezik a lépő bábu, amelyen csak egyetlen ellenséges áll, akkor azt kiüti és a kiütött bábu a "sorompó"-ba (a tábla függőleges középvonalába) kerül.
3. Mindaddig amíg egy játékosnak van bábuja a sorompóban, csak azzal léphet. A sorompóból a táblára visszakerülni, csak az induló negyededbe (a jobbra fenti 6 csúcs, 1-től 6-ig számozva) lehet.
4. Ha egy játékos valamennyi bábuja beérkezett már saját utolsó negyedébe (lásd "belső mezők"), akkor megkezdheti azok levételét. Az nyer, akinek előbb sikerül összes bábuját levennie.
5. A levétel is kockadobásokkal történik. Arról a (mintájáról "csúcsnak" nevezett) mezőpontról vehető le egy bábu, amelynek számát a dobás értéke mutatja.
6. A pálya bejárásakor nem érkezhet a bábu olyan csúcsra, amelyen már több ellenséges bábu áll., Ezek az un. "blokkolt mezők".
7. Ha olyan csúcsra érkezik a lépő bábu, amelyen csak egyetlen ellenséges áll, akkor azt kiüti és a kiütött bábu a "sorompóba" kerül.
8. Mindaddig amíg egy játékosnak van bábuja a sorompóban, csak azzal léphet. A sorompóból a táblára visszakerülni, az érkezési lépésszabályok betartásával, de visszafelé haladva lehetséges.
Értékelés:
Ha a vesztesnek nincs bábuja ellenfele belső mezőjén, akkor 1, vagy 2 pontot ér a győzelem attól függően, hogy a vesztesnek sikerült-e legalább 1 db bábuját levennie a tábláról. Ha a vesztesnek még ellenfele belső mezőjén is maradt bábuja, akkor a győztes 3 pontot kap.
Hazárdjáték szabályai:
Ha a verseny fogadásos tétre megy, akkor a partik megkezdése előtt kell megegyezni az alaptétben, melynek értékét a játék során a "kontra, rekontra,..." bemondási szabályok szerint többször duplázhatják a játékosok. Az első duplázást bármelyik játékos bejelentheti, ezt követően váltakozva illeti meg őket a duplázásra vonatkozó ajánlattétel joga. A duplázási ajánlatot mindig az ellenfél lépését követően, a saját lépés (dobás) megkezdése előtt kell bejelenteni. Ha ezt az ellenfél nem fogadja el, akkor feladta a partit és veszíti addigi tétjét.
A megállapodott duplázások összességét a "duplázó kockán" 2-től 64-ig beállított értékkel jelzik a játékosok.
A Backgammon játék leírása:
A cél a saját 15 bábut a 24 mezőn át körbe haladva hazajuttatni. A játékosok felváltva dobnak két kockával és a dobott értéket tetszőleges saját bábuval léphetik le: vagy egy saját bábuval az összértéket, vagy a két kocka értéket külön-külön, két bábuval. Speciálisan díjazott dobás: a "dupla", amelynek eredménye ugyanabban a lépésben kétszer is végrehajtandó. Ha valamennyi bábu beérkezett már saját utolsó negyededbe (jobbra lent 6 db mező), akkor el lehet kezdeni ezeket levenni. Az nyer, akinek előbb sikerül összes bábuját levennie.
Kiinduló állás:
A tábla szemközti oldaláról nézve, tehát mindkét játékosnak a saját oldalán a jobb alsó negyed 6 mezője az induló negyed, és az óra járásának megfelelő irányban kell a bábukat az utolsó, tehát a jobb felső negyedbe juttatni. Induláskor mindkét fél a saját oldaláról számított első mezőjére 2 bábut, a 12. mezőre a tábla bal szélső mezője) 5 bábut, a 17. mezőre 3 bábut a 19.-re 5 bábut tesz.
Szabályok:
1. Nem érkezhet a bábu olyan mezőre, amelyen már több ellenséges bábu áll.
2. Ha olyan csúcsra érkezik a lépő bábu, amelyen csak egyetlen ellenséges áll, akkor azt kiüti és a kiütött bábu a "sorompó"-ba (a tábla függőleges középvonalába) kerül.
3. Mindaddig amíg egy játékosnak van bábuja a sorompóban, csak azzal léphet. A sorompóból a táblára visszakerülni, csak az induló negyededbe (a jobbra fenti 6 csúcs, 1-től 6-ig számozva) lehet.
4. Ha egy játékos valamennyi bábuja beérkezett már saját utolsó negyedébe (lásd "belső mezők"), akkor megkezdheti azok levételét. Az nyer, akinek előbb sikerül összes bábuját levennie.
5. A levétel is kockadobásokkal történik. Arról a (mintájáról "csúcsnak" nevezett) mezőpontról vehető le egy bábu, amelynek számát a dobás értéke mutatja.
6. A pálya bejárásakor nem érkezhet a bábu olyan csúcsra, amelyen már több ellenséges bábu áll., Ezek az un. "blokkolt mezők".
7. Ha olyan csúcsra érkezik a lépő bábu, amelyen csak egyetlen ellenséges áll, akkor azt kiüti és a kiütött bábu a "sorompóba" kerül.
8. Mindaddig amíg egy játékosnak van bábuja a sorompóban, csak azzal léphet. A sorompóból a táblára visszakerülni, az érkezési lépésszabályok betartásával, de visszafelé haladva lehetséges.
Értékelés:
Ha a vesztesnek nincs bábuja ellenfele belső mezőjén, akkor 1, vagy 2 pontot ér a győzelem attól függően, hogy a vesztesnek sikerült-e legalább 1 db bábuját levennie a tábláról. Ha a vesztesnek még ellenfele belső mezőjén is maradt bábuja, akkor a győztes 3 pontot kap.
Hazárdjáték szabályai:
Ha a verseny fogadásos tétre megy, akkor a partik megkezdése előtt kell megegyezni az alaptétben, melynek értékét a játék során a "kontra, rekontra,..." bemondási szabályok szerint többször duplázhatják a játékosok. Az első duplázást bármelyik játékos bejelentheti, ezt követően váltakozva illeti meg őket a duplázásra vonatkozó ajánlattétel joga. A duplázási ajánlatot mindig az ellenfél lépését követően, a saját lépés (dobás) megkezdése előtt kell bejelenteni. Ha ezt az ellenfél nem fogadja el, akkor feladta a partit és veszíti addigi tétjét.
A megállapodott duplázások összességét a "duplázó kockán" 2-től 64-ig beállított értékkel jelzik a játékosok.
Műszaki adatok
Típus | Absztrakt társasjáték |
Kiknek ajánljuk | Lányoknak és fiúknak |
Játékosok száma | 2 játékos |
Korosztály | 8+ éveseknek |
Súly (bruttó) | 4 kg |
Törekszünk a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak.
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon?
Jelezze nekünk!
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon?
Jelezze nekünk!
Vélemények
- Minden vélemény
- Saját véleményem
Kérdések
- Minden kérdés
- Saját kérdés
Miért válassz minket?

🏆 Díjnyertes Webáruház
A bestmarkt.hu az Év Webshopja 2024 versenyen az egyik legjobb magyar webáruház lett! Vásároljon bizalommal!
Megbízható bolt
Biztonságos vásárlás, ellenőrzött forrásból! Rendszeresen frissülő készlet, gyors kiszállítás.
100% MAGYAR webáruház
Cégünk 100% ban magyar vállalkozás, magyar tulajdonosi körrel, magyar munkavállalókkal, budapesti központtal. Vásároljon Ön is magyar webáruházból, ezzel segítve a magyar gazdaság fejlődését.
14 nap
indokolás nélküli
elállás
indokolás nélküli
elállás
Több mint 7500
termék raktárról azonnal
termék raktárról azonnal
Üzletünkben szakképzett eladók segítségével, akár személyesen is vásárolhat. Óriási raktárkészletünkről azonnal átvehetőek a legnépszerűbb termékek.