Academy B-17F Memphis Belle repülőgép műanyag modell (1:72)
- Azonosító: #716769
- Model#: MA-12495
- Frissítve: 37 perce
- Academy
- Fiúknak
- 14+ éveseknek
- 1:72
Nincs készleten
24 hónap jótállás
16 030 Ft
12 622 Ft + Áfa
Készletértesítő
Email értesítést küldünk ha a termék újra elérhető lesz.
Academy B-17F Memphis Belle repülőgép műanyag modell (1:72) termék leírása
1934 májusában az amerikai hadsereg közzétette azokat a feltételeket, amelyek mellett meg kell felelnie a modern többmotoros bombázónak. Megkövetelték, hogy 1640 és 3540 km közötti útvonalon akár 907 kg bombát is el tudjon venni, miközben a sebesség 322 és 402 km / h között marad.
Míg az amerikai hadsereg szerint a több hajtóműves kifejezés egynél több hajtóművet jelentett, a Boeing a koncepció bemutatására felkért Boeing 299 (később B-17) esetében négy hajtómű használatát fogadta el.
A gép munkálatai 1934 júniusában kezdődtek. 1935. július 28-án a Boeing 299 felszállt első repülésére. A 3380 km-es útvonalon zajlott, 406 km/h átlagsebességgel. A pozitív teszteredmények híre bizakodóvá tette a Boeinget. Ennél is keserűbb volt a hír, hogy 1935. október 30-án a prototípus felszállás közben lezuhant. A baleset okainak vizsgálata során kiderült, hogy a felszállás blokkolt vezérlőrendszerrel történt (normál eljárás, amikor a repülőgép állt).
Ennek ellenére, figyelembe véve az elvégzett tesztek pozitív eredményeit, a hadsereg úgy döntött, hogy megrendel 13 YB-17-et és egyet statikus tesztekre. A lezuhant prototípust négy Pratt-Whitney R-1680-E Hornet motor hajtotta, egyenként 750 LE teljesítménnyel. Szárnya a gyökerénél olyan magas profilú volt, hogy elérte a kör alakú törzs átmérőjének felét. A szárnyak kifutóján nagy feszülésű szárnyak voltak, ami csökkentette a sebességet fel- és leszálláskor. A futómű a hátsó kerékkel elektromosan behúzható és meghosszabbított volt.
A fegyverzet öt géppuskából állt, a hajótest nyílásában szállított bomba rakomány tömege elérte a 2177 kg-ot. Az YB-17 első repülése 1936. december 2-án történt.
A repülőgép a prototípustól a 930 km-es Wright GR-1820-39 Cyclon radiálmotorok használatában, a 9 fős személyzettel történő repülésre való felkészítésben és számos kisebb fejlesztésben különbözött. 1937 januárja és augusztusa között 12 repülőgépet szállítottak le.
A 13. példányt a Wright Fieldbe szállították a tervezett tesztsorozat befejezéséhez.
Míg az amerikai hadsereg szerint a több hajtóműves kifejezés egynél több hajtóművet jelentett, a Boeing a koncepció bemutatására felkért Boeing 299 (később B-17) esetében négy hajtómű használatát fogadta el.
A gép munkálatai 1934 júniusában kezdődtek. 1935. július 28-án a Boeing 299 felszállt első repülésére. A 3380 km-es útvonalon zajlott, 406 km/h átlagsebességgel. A pozitív teszteredmények híre bizakodóvá tette a Boeinget. Ennél is keserűbb volt a hír, hogy 1935. október 30-án a prototípus felszállás közben lezuhant. A baleset okainak vizsgálata során kiderült, hogy a felszállás blokkolt vezérlőrendszerrel történt (normál eljárás, amikor a repülőgép állt).
Ennek ellenére, figyelembe véve az elvégzett tesztek pozitív eredményeit, a hadsereg úgy döntött, hogy megrendel 13 YB-17-et és egyet statikus tesztekre. A lezuhant prototípust négy Pratt-Whitney R-1680-E Hornet motor hajtotta, egyenként 750 LE teljesítménnyel. Szárnya a gyökerénél olyan magas profilú volt, hogy elérte a kör alakú törzs átmérőjének felét. A szárnyak kifutóján nagy feszülésű szárnyak voltak, ami csökkentette a sebességet fel- és leszálláskor. A futómű a hátsó kerékkel elektromosan behúzható és meghosszabbított volt.
A fegyverzet öt géppuskából állt, a hajótest nyílásában szállított bomba rakomány tömege elérte a 2177 kg-ot. Az YB-17 első repülése 1936. december 2-án történt.
A repülőgép a prototípustól a 930 km-es Wright GR-1820-39 Cyclon radiálmotorok használatában, a 9 fős személyzettel történő repülésre való felkészítésben és számos kisebb fejlesztésben különbözött. 1937 januárja és augusztusa között 12 repülőgépet szállítottak le.
A 13. példányt a Wright Fieldbe szállították a tervezett tesztsorozat befejezéséhez.
Academy B-17F Memphis Belle repülőgép műanyag modell (1:72) műszaki adatai
Típus | Műanyag modell |
Kiknek ajánljuk | Fiúknak |
Korosztály | 14+ éveseknek |
Méretarány | 1:72 |
Súly (bruttó) | 0.61 kg |
Törekszünk a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak.
Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!
Academy B-17F Memphis Belle repülőgép műanyag modell (1:72) vélemények
Erről a termékről még nem írt véleményt senki, legyen Ön az első értékelő!
Kérdések és Válaszok
Kérdése van a(z) Academy B-17F Memphis Belle repülőgép műanyag modell (1:72) termékről?
Erről a termékről még nem kérdezett senki, legyen Ön az első!